Bereikbaarheid servicedesk en Corona beleid Twinq

Net als iedereen ontkomen we bij Twinq ook niet aan de maatregelen vanuit de overheid en de gevolgen van het Corona virus. Aan onze medewerkers is verzocht om daar waar mogelijk vanuit huis te werken.

De maanden december en januari zijn traditiegetrouw de drukste maanden voor onze medewerkers aan de servicedesk. Onze medewerkers van de servicedesk doen er alles aan om alle binnenkomende vragen te beantwoorden. Mocht je ons telefonisch even niet te pakken krijgen stuur dan gerust een e-mail met je vraag. Mocht je een wat minder dringende vraag hebben dan is het sturen van een e-mail vaak ook een goede oplossing.

Twinq is gewoon bereikbaar zoals je dit gewend bent. Je kunt je vragen aan ons stellen per mail op servicedesk@twinq.nl en telefonisch op 0162 470 555.

Geen fysieke trainingen op kantoor en andere afspraken

De verdiepingstrainingen die normaal bij ons op kantoor worden gehouden zijn omgezet naar digitale trainingen en zijn online te volgen. In kleine groepjes volg je de training, zodat de trainer voldoende tijd en aandacht heeft voor alle vragen. Ook alle ondersteuningstrainingen en andere afspraken in of buiten onze kantoorlocatie worden zoveel mogelijk digitaal georganiseerd.

We houden de berichtgeving vanuit de overheid en het RIVM nauwlettend in de gaten. Als er belangrijke wijzigingen zijn houden we hier rekening mee en passen we eventueel onze richtlijnen aan.

Bedankt voor je begrip!