Medewerkers Twinq werken vanuit huis

Alle medewerkers van Twinq zijn uitdrukkelijk verzocht om niet naar kantoor te komen en de werkzaamheden vanuit huis uit te voeren. Dit geldt voor alle medewerkers van de ontwikkelafdeling maar ook voor de medewerkers van de servicedesk.

Twinq is gewoon bereikbaar zoals je dit gewend bent. Je kunt je vragen aan ons stellen per mail op servicedesk@twinq.nl en per telefonisch op 0162 470 555.

Iedereen binnen Twinq doet in deze uitdagende situatie zijn uiterste best om de kwaliteit van de dienstverlening hoog te houden. Het kan daarbij voorkomen dat onze collega voor het beste antwoord even moet overleggen met een andere collega. Dat is bij thuiswerken soms een uitdaging. Alvast bedankt voor je begrip.

Geen (fysieke) trainingen en andere afspraken
Alle verdiepingstrainingen die normaal bij ons op kantoor worden gehouden zijn omgezet naar digitale trainingen en zijn online te volgen. In kleine groepjes volg je de training, zodat de trainer voldoende tijd en aandacht heeft voor alle vragen.

Ook alle ondersteuningstrainingen en andere afspraken in of buiten onze kantoorlocatie worden zoveel mogelijk digitaal georganiseerd. 

Deze maateregelen gelden in ieder geval tot het einde van het kalenderjaar 2020. We houden de berichtgeving vanuit de overheid en het RIVM nauwlettend in de gaten. Als er belangrijke wijzigingen zijn houden we hier rekening mee en passen we eventueel onze richtlijnen aan.