Het klanttevredenheidsonderzoek 2022 van Aareon en Twinq start in september. Uw feedback is belangrijk voor ons om u optimaal te kunnen ondersteunen met onze oplossingen en diensten.

Twinq heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Jaarlijks voeren wij verschillende onderzoeken uit om deze tevredenheid te meten en feedback op te halen om de klanttevredenheid te vergroten. Een van de tools die wij hiervoor inzetten is de Net Promoter Score (NPS).

In september willen wij deze NPS weer laten meten. Daarom hebben wij Kantar, een onafhankelijk marktonderzoeksbureau, benaderd om u eind september een mail sturen met het verzoek ons te beoordelen met een cijfer van 1 tot 10. Daarnaast kunt u een toelichting geven op het gegeven cijfer.

Maak van de gelegenheid gebruik en vertel ons uw mening - open en eerlijk. Bent u tevreden over Twinq? Zijn onze diensten en service van goede kwaliteit?

Heeft u vragen over dit onderzoek? Mail deze dan naar survey@aareon.nl.

We kijken ernaar uit om van u te horen, waarmee u ons helpt om samen met u de digitale toekomst in te stappen. Bij voorbaat dank voor uw input!