‘De bewoner centraler zetten dát is de basis van deze samenwerking.’

Hoe werkt de koppeling tussen Twinq en S1MONE?

  • Twinq en S1MONE wisselen gegevens uit, zoals objecten en chatberichten.
  • De bewoner scant de QR-code met de camera van de smartphone en dient een reparatieverzoek in.
  • Als VvE beheerder neem je het reparatieverzoek in behandeling in Twinq, zoals je gewend bent.
  • De bewoner communiceert via WhatsApp en de beheerder vanuit het logboek.
  • De bewoner wordt op de hoogte gehouden van de status door chatberichten en automatische updates.
  • Na afloop geeft de bewoner een beoordeling en optioneel feedback.
  • Veilig en AVG-proof.

‘Of je nu 10 VvE’s of 40.000 corporatiewoningen beheert: bewoners willen op de hoogte worden gehouden.’

Wat levert de koppeling tussen Twinq en S1MONE mij op als VvE beheerder?

  • Minder tijd kwijt aan het verwerken van meldingen.
  • Minder telefoon- en e-mailverkeer en andere communicatie met bewoners.
  • Meldingen zijn altijd compleet, foutloos en gekoppeld aan het juiste adres.
  • Foto’s en video’s staan direct bij de meldingen (documentenbibliotheek).
  • Klantvriendelijker communiceren vanuit het logboek via WhatsApp.
  • Een nieuwe melding of chatbericht verschijnt als actiepunt.
  • Bewoner ontvangt automatische statusupdates.
  • Meldingen komen terecht in de administratie van de VvE.
  • Verhoogde klanttevredenheid.
  • Eenvoudig opschalen met hetzelfde aantal fte’s.
  • Een makkelijke innovatieslag, passend bij deze tijd!

‘WhatsApp-berichten van bewoners afhandelen in mijn vertrouwde Twinq-omgeving. Dat is pas efficiënt!’

 

Interesse? Neem contact op en we vertellen je alles wat je wilt weten:

https://www.s1monegroup.com | info@s1monegroup.com | T 085-0027791

S1MONE-Payoff-Horizontaal-RGB.png