‘De bewoner centraler zetten dát is de basis van deze samenwerking.’
Hoe werkt de koppeling tussen Twinq en S1MONE?
- Twinq en S1MONE wisselen gegevens uit, zoals objecten en chatberichten.
- De bewoner scant de QR-code met de camera van de smartphone en dient een reparatieverzoek in.
- Als VvE beheerder neem je het reparatieverzoek in behandeling in Twinq, zoals je gewend bent.
- De bewoner communiceert via WhatsApp en de beheerder vanuit het logboek.
- De bewoner wordt op de hoogte gehouden van de status door chatberichten en automatische updates.
- Na afloop geeft de bewoner een beoordeling en optioneel feedback.
- Veilig en AVG-proof.
‘Of je nu 10 VvE’s of 40.000 corporatiewoningen beheert: bewoners willen op de hoogte worden gehouden.’
Wat levert de koppeling tussen Twinq en S1MONE mij op als VvE beheerder?
- Minder tijd kwijt aan het verwerken van meldingen.
- Minder telefoon- en e-mailverkeer en andere communicatie met bewoners.
- Meldingen zijn altijd compleet, foutloos en gekoppeld aan het juiste adres.
- Foto’s en video’s staan direct bij de meldingen (documentenbibliotheek).
- Klantvriendelijker communiceren vanuit het logboek via WhatsApp.
- Een nieuwe melding of chatbericht verschijnt als actiepunt.
- Bewoner ontvangt automatische statusupdates.
- Meldingen komen terecht in de administratie van de VvE.
- Verhoogde klanttevredenheid.
- Eenvoudig opschalen met hetzelfde aantal fte’s.
- Een makkelijke innovatieslag, passend bij deze tijd!
‘WhatsApp-berichten van bewoners afhandelen in mijn vertrouwde Twinq-omgeving. Dat is pas efficiënt!’

Interesse? Neem contact op en we vertellen je alles wat je wilt weten:
https://www.s1monegroup.com | info@s1monegroup.com | T 085-0027791