Huurafrekening

Wanneer je vastgoed beheert is de term “huurafrekening” je wel bekend. De huurafrekening staat voor veel mensen bekend als een maandelijks terugkerende grote hoeveelheid werk. Je moet zorgen dat je tijdig de gehele administratie compleet en gecontroleerd hebt. Vervolgens moet je de afrekening opstellen als verantwoording aan de eigenaar en ook nog zorgen dat de daadwerkelijke afdracht tijdig gedaan wordt.

En dan hebben we het alleen nog over het voorbereidende werk. Vaak glippen er toch nog een aantal wijzigingen tussendoor, wat weer tot extra telefoontjes leidt. En daarmee tot extra druk op de organisatie.

Automatisch verantwoorden

Stel dat elke maand de verantwoording van de huurafrekening voor je klaarstaat? Volledig met alle ontvangsten en uitgaven. Overzichtelijk en tot in detail in te zien. Het enige wat jij nog hoeft te doen is de verantwoording van de huurafrekening te controleren. Als alles klopt heb je in een paar klikken de verantwoording zelfs verzonden en de huurafdracht overgemaakt. Met de Vastgoed Software van Twinq is dit allemaal mogelijk.

Om dit mogelijk te maken hoef je slechts éénmalig in te stellen welke periode je wil verantwoorden en wanneer je dit aan de eigenaar wil communiceren. Je logt die dag in en de verantwoording, inclusief huurafdracht, staat voor je klaar.

Vergelijken van periodes

De verantwoording wordt automatisch aangemaakt en klaargezet. Inclusief de afdracht en eventueel met berekening (of zelfs verrekening) van jouw beheervergoeding. Door de overzichtelijke weergave kun je periodes snel met elkaar vergelijken. Wanneer periodes gelijk zijn hoef je ze wellicht zelfs niet meer te controleren!

Meer doen in minder uren

Uiteraard kun je voor alle eigenaren de verantwoording van de huurafrekening automatisch laten aanmaken. Je kunt de verantwoordingen in bulk verzenden en de betaalopdracht voor alle te verzenden huurafdrachten ineens aanmaken.

Mocht er na het verzenden van de verantwoording toch een vraag komen van de eigenaar, dan is deze zo beantwoord. De verantwoording geeft alle financiële details over de periode in één overzicht bij elkaar.

De Vastgoed Software van Twinq geeft je hiermee de mogelijkheid om je huuradministratie snel, efficiënt en eenvoudig te beheren, waardoor je meer tijd overhoudt om je te richt op wat echt belangrijk is: het contact met je eigenaren, huurders en leveranciers. 

Ook het gemak van de Vastgoed Software ervaren?

Wil je ook minder tijd kwijt zijn met je huurbeheer en meer tijd over houden voor het contact met je huurders en leveranciers? Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten over de voordelen van de Vastgoed Software? Vraag dan snel een demo aan.

Rob en Bjorn vertellen je graag meer over de Vastgoed Software.

 

 

  • slide
  • slide
  • slide