
Administratief beheer
Als VvE beheerder heb je te maken met uitgebreid administratief beheer. Van het verwerken van eigendomsoverdrachten tot het behandelen van overlastzaken. En van de VvE bijdrage innen tot het vergaderen. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Effectief kunnen communiceren met alle bewoners
- Automatisch prolongeren en factureren van de VvE bijdragen
- Vergaderen met digitaal stemmen en een geautomatiseerde presentatie

Technisch beheer
Als VvE beheerder weet je dat gebouwenbeheer van groot belang is voor de bewoners van het gebouw. Het gaat immers om hun directe leefomgeving. De belangrijkste taak van een VvE is het in stand houden van het gebouw. Als VvE beheerder speel je hier een belangrijke rol in. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Efficiënt contractenbeheer waarbij alle contracten inzichtelijk zijn en gekoppeld zijn aan het proces rondom dagelijks onderhoud en het verwerken van facturen
- Registreren van verzoeken van bewoners en direct opdrachten verstrekken op basis van voorkeursleveranciers
- Het opstellen, bijstellen en publiceren van de meerjaren onderhoudsplanning

Financieel beheer
Als VvE beheerder is het belangrijk om grip te hebben op de financiële administratie van alle VvE’s. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- De volledige administratie voor alle eigenaren inzichtelijk middels het VvE Portaal
- Elektronische verwerking en automatische herkenning van bankafschriften
- Overzichtelijk debiteuren- en crediteurenbeheer
- Geautomatiseerde debiteurenbewaking
- Verwerking digitale inkoopfacturen middels een workflow

Relatiebeheer
Als VvE beheerder staat je omgeving centraal. De relatie met de eigenaren, huurders, maar ook met je leveranciers is erg belangrijk. Je wil al je relaties effectief, overzichtelijk en efficiënt kunnen beheren. Vanuit één centrale plek kun je al de relevante gegevens bewerken, inzien of oproepen.
Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Alle relaties in één overzicht bij elkaar. Van eigenaar, huurder, leverancier tot deurwaarder
- Voor elke relatie een eigen dossier met alle correspondentie, facturen en betalingen
- Direct vanuit de relatie een melding maken en opdrachten uitzetten
Software insights
Gemakkelijk in gebruik
Intuïtieve user interface
Wij kennen het vakgebied van de VvE beheerder. De VvE software sluit hier perfect op aan. Het systeem helpt de gebruiker, dankzij onze intuïtieve User interface, om alle stappen in het dagelijkste proces eenvoudig uit te voeren. Wanneer je het systeem aanleert hoe jij het proces wil laten verlopen, dan wordt VvE beheer pas echt leuk.
Overzichtelijk en transparant
Krachtige workflow
De VvE beheerder moet voortdurend oog hebben voor de processen van alle VvE’s waar hij verantwoordelijk voor is. Twinq helpt de VvE beheerder hierbij met bijpassende workflows in de VvE software.
Deze workflows helpen om overzicht te houden over processen die enkele weken duren of waar veel mensen bij betrokken zijn. Denk hierbij aan het verwerken en betalen van facturen, het afhandelen van storingen of het organiseren en afhandelen van vergaderingen.
Digitaal vergaderen
Snel tot besluiten komen
Digitaal vergaderen verlaagt de drempel om deel te nemen aan een vergadering. Jong, oud, online, offline, ieder kan op zijn manier deelnemen. Ook stemmen is heel eenvoudig. Twinq is de uitvinder van digitaal stemmen binnen de VvE. De VvE software voldoet aan alle eisen die de wet hieraan stelt. Ideaal om snel tot besluiten te komen. En dat is in het belang van iedereen: beheerders en bewoners.
Efficiënt samenwerken met leveranciers
Automatische koppelingen
Als VvE beheerder communiceer je heel wat af. Zeker in de samenwerking met alle leveranciers die door de VvE beheerder worden ingezet om zaken voor de VvE uit te voeren. Schoonmaakbedrijven, onderhoudsleveranciers, banken, deurwaarders… noem maar op.
Twinq heeft binnen de VvE software automatische koppelingen met veel van deze leveranciers. Hierdoor wordt als het ware het proces van de VvE beheerder gekoppeld aan dat van de leverancier. Zo houdt iedereen elkaar voortdurend op de hoogte.
Koppelingen en ketenpartners
Samenwerking zorgt voor een fijnere omgeving voor beheerders om te werken en voor bewoners om in te leven. Met deze partijen zijn wij een samenwerking aangegaan zodat jij nog efficiënter kunt werken.