Jouw functie

Als klantencoach ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij het beantwoorden van vragen, het verhelpen van verstoringen en het adviseren van gebruikers. Hiermee ben je het visitekaartje voor Twinq. Het is jouw streven om de klant centraal te stellen en te zorgen voor een geweldige service ervaring, waarbij het belangrijk is dat je efficiënt communiceert en tijdig met duidelijke en heldere oplossingen komt.  

Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die het niet lukt om een reparatieverzoek te melden voor de VvE. Samen met de klant doorloop je de nodige stappen om het reparatieverzoek bij de leverancier te kunnen melden. Daarnaast geef je haar ook nog een tip voor de inrichting van het systeem zodat ze hiermee voortaan nog makkelijker kan werken. Jullie hadden een leuk gesprek; de klant was erg gelukkig met de tip! Je bent blij dat je haar hebt kunnen helpen. De verwachting van de klant overtreffen geeft je extra energie.

Hierna beantwoord je een mail van een andere klant. Hij wil graag wat extra informatie over de vergaderopties in Twinq. Je klimt gelijk in de telefoon om de laatste “ins and outs” rondom het digitaal stemmen met hem te delen. Je pakt nog een kop koffie. Op naar de volgende gesprekken en mails! Aan het eind van je werkdag ga je met een tevreden gevoel naar huis, je hebt weer veel klanten blij kunnen maken.

Wat maakt werken bij Twinq zo leuk?

  • Je lost problemen direct op voor onze klanten en maakt ze blij.
  • Elke dag is anders.
  • Je werkt bij een softwarebedrijf zonder dat je hoeft te kunnen programmeren.
  • We hebben een informele cultuur en platte organisatiestructuur.

Wat we jou te bieden hebben

Als je bij Twinq werkt, mag je elke dag onze klanten blij maken, wie wil dat nou niet! Je wordt omringd door enthousiaste collega’s die jou in de eerste maanden alles gaan leren over onze software. We verwachten dus niet dat je hier al alles van weet (al is dat natuurlijk mooi meegenomen). Jouw collega’s horen graag hoe je vakantie was. En met 28 vakantiedagen per 
jaar (als je fulltime werkt) is er genoeg te vertellen. Uiteraard krijg je een goed salaris en een reiskostenvergoeding. Ook een goede oudedagsvoorziening is geregeld.

Fulltime of parttime

Als je onze nieuwe collega wordt, zouden we het liefst 40 uur per week met je doorbrengen. Als jouw voorkeur uitgaat naar minder uren, dan is dit natuurlijk bespreekbaar.

Kennismaken

Wanneer we op basis van jouw cv en motivatiebrief denken dat we bij elkaar passen, dan nodigen we je graag uit voor een eerste kennismakingsgesprek. In een gesprek van +/- 30 minuten kun je je voorstellen zodat wij een goed beeld van jou krijgen. Als we hierdoor nog meer overtuigd zijn, volgt een tweede gesprek.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, je kunt dit aantonen via werkervaring of diploma’s.
  • Je communiceert sterk en contact met klanten maakt jouw dag.
  • Je vindt het leuk om klantgericht en servicegericht bezig te zijn.
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is.
  • Je houdt ervan om je werk samen met je collega’s tot een goed einde te brengen.

 

Solliciteer!

Drag 'n Drop your files here!

 

 

open-sollicitatie.png

Solliciteer op deze functie

 

Vul het formulier op deze pagina in of richt jouw cv en motivatiebrief aan Frans van Berlo, frans.van.berlo@twinq.nl. Heb je vragen? Dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0162-470555 en vragen naar Frans van Berlo. Kijk voor meer informatie op onze website: www.twinq.nl.