Relatie beheer

Als vastgoedbeheerder staat je omgeving centraal. De relatie met de eigenaren, huurders, maar ook met je leveranciers is belangrijk. Je wilt al je relaties effectief, overzichtelijk en efficiënt kunnen beheren. Vanuit één centrale plek kun je al de relevante gegevens bewerken, inzien of oproepen.

Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • Alle relaties in één overzicht bij elkaar. Van eigenaar, huurder, leverancier tot deurwaarder
  • Voor elke relatie een eigen dossier met alle correspondentie, facturen en betalingen
  • Direct vanuit de relatie een verzoek melden en opdrachten uitzetten
gerichte-communicatie.svg

Technisch beheer

Als vastgoedbeheerder weet je dat een correct gebouwenbeheer van groot belang is voor de huurders en eigenaren. Het gaat immers om hun directe leefomgeving of investering voor de toekomst. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • Efficiënt contractenbeheer waarbij contracten van complexniveau tot vastgoedobject zijn te registreren
  • Registreren van verzoeken van huurders en daaraan gekoppelde (onderhouds)opdrachten
  • Altijd de juiste leverancier geselecteerd voor elke te verstrekken opdracht
verantwoording-eigenaar.svg

Administratief beheer

Als vastgoedbeheerder heb je te maken met uitgebreid administratief beheer. Van het registreren van het vastgoed van de eigenaar, tot het vastleggen van je huurovereenkomsten. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen: 

  • Efficiënt en foutloos registreren van het vastgoed obv het BAG-register
  • Effectief kunnen beheren van de huurovereenkomsten 
  • Prolongeren van de huur en registreren en uitvoeren van de huuraanpassingen
  • Servicekosten vastleggen, begroten en afrekenen
gemakkelijk-gebruik.svg

Financieel beheer

Als vastgoedbeheerder is het belangrijk om goed inzicht te hebben, en te kunnen verschaffen in de financiële administratie. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • Verantwoording en afdracht aan de eigenaar van het vastgoed
  • Elektronische verwerking en automatische herkenning bankafschriften
  • Overzichtelijk debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Geautomatiseerde debiteurenbewaking
  • Verwerking digitale inkoopfacturen
efficient-beheren.svg
Vastgoedsoftware apllicatie Intuitief.png
Vastgoedsoftware apllicatie Verantwoording.png
Vastgoedsoftware apllicatie Koppeling BAG.png
Vastgoedsoftware apllicatie Geldstromen.png
Vastgoedsoftware apllicatie Contracten.png

Gemakkelijk in gebruik

Dankzij onze intuïtieve user interface

Twinq kent het vakgebied van de vastgoedbeheerder en dat vertalen we door naar onze software. Dankzij onze intuïtieve user interface zijn alle stappen in het dagelijkse proces eenvoudig uit te voeren. Maak het jezelf vooral makkelijk en richt het systeem in op de manier waarop jij graag processen uitvoert. Zo laat je de software voor je werken.

Verantwoording aan de eigenaar

Inzicht in financiën

Veel vastgoedbeheerders beheren vastgoed in opdracht van derden. Vastgoedeigenaren willen voortdurend inzicht in de gang van zaken. Vaak willen ze bijvoorbeeld periodiek in detail een verantwoording ontvangen. En terecht. Het gaat immers over het bezit van de vastgoedeigenaar. Twinq helpt de vastgoedbeheerder bij deze verantwoordelijke taak. Alle denkbare financiële gebeurtenissen worden in detail vastgelegd, waarna de software de periodieke verantwoording volledig automatisch aan de vastgoedeigenaar verstrekt.

Koppeling met de BAG

Snel en foutloos vastgoed in beheer nemen

Het Basisregister van Adressen en Gebouwen (BAG) is het register van alle gebouwen in Nederland. De vastgoedsoftware van Twinq koppelt direct met de BAG. De basisgegevens van de BAG helpen de vastgoedbeheerder om de intake van nieuwe objecten snel en foutloos uit te voeren. Daar worden vastgoedbeheerders blij van.

Efficiënt geldstromen beheren

Door automatische koppelingen

Het bijhouden van de dagelijkse geldstromen is een intensief proces. Als vastgoedbeheerder beheer je al snel vele bankrekeningen van klanten. Hier komt dus grote verantwoordelijkheid bij kijken. Twinq helpt door geldstromen tussen de bank en de administratie volledig automatisch te laten verlopen. Ook is het mogelijk om volledig automatisch betalingsherinneringen naar debiteuren te versturen.

Overzichtelijk contractenbeheer

Van complexiteit naar eenvoud

De wereld van vastgoed is complex. Je hebt te maken met verschillende niveaus. Je hebt contracten voor de opdrachtgever, complexen van de opdrachtgever, of zelfs contracten voor een specifiek vastgoedobject. Je kunt hierin al snel het overzicht kwijtraken. In Twinq is de registratie en verwerking van de contracten eenvoudig. Inzichtelijk brengen we voor je in kaart op welk niveau het contract geldt. En we zorgen ervoor dat onderhoudsopdrachten ook automatisch aan de juiste contractleverancier worden verstrekt.

Koppelingen

& Ketenpartners

Samenwerking zorgt voor een fijnere omgeving voor beheerders om in te werken en voor bewoners om in te leven. Met deze partijen zijn wij een samenwerking aangegaan zodat jij nog efficiënter kunt werken. 

VvE Software - ketenpartners - cm.png
VvE Software - ketenpartners - Rabobank.jpg
VvE Software - ketenpartners - ABNAMRO.jpg
VvE Software - ketenpartners - Datarotonde.png
VvE Software - ketenpartners - Boitenluhrs.png
VvE Software - ketenpartners - Ibis.jpg
VvE Software - ketenpartners - O-Prognose-logo.jpg
VvE Software - ketenpartners - 3WAPM.png
VvE Software - ketenpartners - Flanderijn.png
VvE Software - ketenpartners - STC.jpg

Wat klanten zeggen

over Twinq

 

Yvonne Planting.jpg

Yvonne Planting

Vastgoed Beheer Twente

De vastgoedsoftware werkt heel makkelijk, de interface werkt heel intuïtief waardoor je je al snel thuis voelt in de software. Ik vind de mogelijkheden om vanuit een bepaald scherm direct door te klikken naar een ander scherm heel fijn werken. Als ik op een debiteurenkaart aan het werk ben en ik wil inzage in de bijbehorende huurovereenkomst kan ik direct op de huurovereenkomst klikken en hoef ik niet via een menu naar huurovereenkomsten te gaan.

Irna Huzen HR.jpg

Irna Husen

Tijmen Kroes

De eerste keer dat wij de verantwoordingspagina voor de opdrachtgever zagen dachten we gelijk “oh, dat is mooi!”. Een pagina met het gehele overzicht van de verantwoording en afdracht voor onze opdrachtgever. De mogelijkheid om direct op de pagina door te kunnen klikken naar de daadwerkelijke boekingsregels werkt heel fijn. De bijbehorende correspondentie naar de opdrachtgever maakt dit scherm compleet.

Dian van Grinsven.png

Dian van Grinsven

Armada VvE en Vastgoedbeheer

De keuze voor Twinq software was na de goede en volledige demo zo gemaakt, hier hebben we geen moment spijt van. De look-and-feel van de vastgoedsoftware van Twinq is heel mooi. Het is een hele fijne werkomgeving voor mij en mijn collega’s. Twinq scoort extra punten met de persoonlijke benadering, de goede trainingen en de kennis van de servicedesk.

Carin Bax.jpg

Carin Bax

Witte-Boussen Vastgoed en Verhuur B.V.

Op 1 januari 2021 zijn wij gestart met de Vastgoed Software van Twinq. De samenwerking met Twinq ervaren wij als zeer prettig. Twinq is benaderbaar en laat ons meedenken in oplossingen. Ze hebben uitgebreide kennis van de materie en het vermogen om dit te vertalen in efficiënte software. De doorontwikkeling van de software gaat daardoor ook vlot. We worden met regelmaat verblijd met nieuwe en komende software.

Piet vd Poel.jpg

Piet van de Poel

De Nieuwe Wereld

Na jarenlange positieve ervaring in de VvE software, geven wij nu ook het vertrouwen aan de Vastgoed Software. De software is intuïtief en overzichtelijk!