Administratief beheer

Als VvE-beheerder heb je te maken met uitgebreid administratief beheer. Van het verwerken van eigendomsoverdrachten tot het behandelen van overlastzaken. En van de VvE-bijdrage innen tot het vergaderen. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen: 

  • Effectief kunnen communiceren met alle bewoners 
  • Automatisch prolongeren en factureren van de VvE-bijdragen
  • Vergaderen met digitaal stemmen en een geautomatiseerde presentatie
gemakkelijk-gebruik.svg

Technisch beheer

Als VvE-beheerder weet je dat gebouwenbeheer van groot belang is voor de bewoners van het gebouw. Het gaat immers om hun directe leefomgeving. De belangrijkste taak van een VvE is het in stand houden van het gebouw. Als VvE-beheerder speel je hier een belangrijke rol in. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • Efficiënt contractenbeheer waarbij alle contracten inzichtelijk zijn en gekoppeld zijn aan het proces rondom dagelijks onderhoud en het verwerken van facturen
  • Registreren van verzoeken van bewoners en direct opdrachten verstrekken op basis van voorkeursleveranciers
  • Het opstellen, bijstellen en publiceren van de meerjaren onderhoudsplanning
verantwoording-eigenaar.svg

Financieel beheer

Als VvE-beheerder is het belangrijk om grip te hebben op de financiële administratie van alle VvE’s. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • De volledige administratie voor alle eigenaren inzichtelijk middels het VvE Portaal
  • Elektronische verwerking en automatische herkenning van bankafschriften
  • Overzichtelijk debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Geautomatiseerde debiteurenbewaking
  • Verwerking digitale inkoopfacturen middels een workflow
efficient-beheren.svg

Relatiebeheer

Als VvE-beheerder staat je omgeving centraal. De relatie met de eigenaren, huurders, maar ook met je leveranciers is erg belangrijk. Je wil al je relaties effectief, overzichtelijk en efficiënt kunnen beheren. Vanuit één centrale plek kun je al de relevante gegevens bewerken, inzien of oproepen.

Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:

  • Alle relaties in één overzicht bij elkaar. Van eigenaar, huurder, leverancier tot deurwaarder.
  • Voor elke relatie een eigen dossier met alle correspondentie, facturen en betalingen
  • Direct vanuit de relatie een verzoek melden en opdrachten uitzetten
gerichte-communicatie.svg
VvE Software - Applicatie 5. Relaties.jpg
VvE Software - Applicatie 3.Vergaderen.jpg
VvE Software - Applicatie 2. Digitaal stemmen.png
VvE Software - Applicatie 6. Deurwaardersportaal.jpg

Gemakkelijk in gebruik

Dankzij onze intuïtieve user interface

Wij kennen het vakgebied van de VvE-beheerder. De software sluit hier perfect op aan. Het systeem helpt de gebruiker, dankzij onze intuïtieve user interface, om alle stappen in het dagelijkse proces eenvoudig uit te voeren. En wanneer je het systeem aanleert hoe jij het proces wil laten verlopen, dan wordt VvE-beheer pas echt leuk.

Krachtige workflow

Door overzichtelijke en transparante software

De VvE-beheerder moet voortdurend oog hebben voor de processen van alle VvE's waar hij verantwoordelijk voor is. Twinq helpt de VvE-beheerder hierbij met bijpassende workflows.

 

Deze workflows helpen om overzicht te houden over processen die enkele weken duren of waar veel mensen bij betrokken zijn. Denk hierbij aan het verwerken en betalen van facturen, het afhandelen van storingen of het organiseren en afhandelen van vergaderingen.

Digitaal vergaderen

Om snel tot besluiten te komen

Digitaal vergaderen verlaagt de drempel om deel te nemen aan een vergadering. Jong, oud, online, offline, ieder kan op zijn manier deelnemen. Ook stemmen is heel eenvoudig. Twinq is uitvinder van digitaal stemmen binnen de VvE. De software voldoet aan alle eisen die de wet hieraan stelt. Ideaal om snel tot besluiten te komen. En dat is in het belang van iedereen; beheerders en bewoners.

Efficiënt samenwerken met leveranciers

Door automatische koppelingen

Als VvE-beheerder communiceer je heel wat af. Zeker in de samenwerking met alle leveranciers die door de VvE-beheerder worden ingezet om zaken voor de VvE uit te voeren. Schoonbedrijven, onderhoudsleveranciers, banken, deurwaarders ... noem maar op.

 

Twinq heeft automatische koppelingen met veel van deze leveranciers. Hierdoor wordt als het ware het proces van de VvE-beheerder gekoppeld aan dat van de leverancier. Zo houdt iedereen elkaar voortdurend op de hoogte.

Koppelingen

& Ketenpartners

Samenwerking zorgt voor een fijnere omgeving voor beheerders om te werken en  voor bewoners om in te leven. Met deze partijen zijn wij een samenwerking aangegaan zodat jij nog efficiënter kunt werken. 

VvE Software - ketenpartners - ABNAMRO.jpg
VvE Software - ketenpartners - Ibis.jpg
VvE Software - ketenpartners - cm.png
VvE Software - ketenpartners - STC.jpg
VvE Software - ketenpartners - Rabobank.jpg
VvE Software - ketenpartners - 3WAPM.png
VvE Software - ketenpartners - Flanderijn.png
VvE Software - ketenpartners - Boitenluhrs.png
VvE Software - ketenpartners - Datarotonde.png
VvE Software - ketenpartners - O-Prognose-logo.jpg

Wat klanten zeggen

over de software

Pasfoto_V.jpg

Nadine Reniers

Directeur VvE Metea

VvE Metea bespaart tijd, zorgen en kosten. Wij willen een betrouwbare en klantgerichte organisatie zijn die kwaliteit levert. De software van Twinq sluit daar perfect op aan en geeft ons de tools om die kwaliteit ook te borgen. VvE Metea staat voor innovatief VvE-beheer, mede door de doorontwikkelingen in Twinq kunnen we onze dienstverlening steeds verder verbeteren en uitbreiden.

AndréDeWinter.jpg

André de Winter

Directeur Winter VvE groep

In 2017 hebben wij de overstap gemaakt naar Twinq. Een vanzelfsprekende stap om hiermee onze online dienstverlening te verbeteren en een nog betere aansluiting te vinden met onze klanten. Twinq heeft ervoor gezorgd dat de gewenste verbetering in onze dienstverlening is doorgevoerd door ons goed te begeleiden en te voorzien van praktijkgerichte adviezen. Inmiddels maken wij intensief gebruik van alle mogelijkheden die de Twinq software biedt zoals het digitaal stemmen, het CRM, de informatieverstrekkende logboeken en het schade en offerteproces.

VR 2020.jpg

Vincent Ramaekers

Directeur Pilaster VvE Beheer

Als beheerder wil je dat de administratie zo min mogelijk tijd kost, zodat je meer tijd hebt voor je klant. Mede dankzij de software van Twinq konden wij qua omvang ruim verdubbelen, maar kost de financiële administratie geen extra tijd. Twinq helpt ons onze bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen waardoor we efficiënter kunnen werken. De klant kan continue meekijken dankzij het zeer uitgebreide VvE Portaal.

Casper Kleijs.jpg

Casper Kleijs

VvE Beheer WijSamen

Toen wij jaren geleden als klein bedrijfje begonnen hebben we meerdere softwareprogramma's uitgeprobeerd om onze VvE-portefeuille mee te beheren. Op alle vlakken stak Twinq met kop en schouders boven de competitie uit en was voor ons de keuze snel gemaakt. Dankzij Twinq hebben we onze portefeuille weten uit te breiden naar enkele honderden VvE’s met tevreden appartementseigenaren. Wij hebben geen moment spijt gehad van onze keuze!